رپرتاژ آگهي به چه معناست ؟
امروز در طراحي سايت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهي صحبت مي كنيم.
رپرتاژ آگهي نوعي گزارش ، خبر و ... به ظاهر بي طرف است.
هدف اين نوع گزارش ها ، برندسازي و همچنين بهبود سئو است.
رپرتاژ آگهي چيست ؟
رپرتاژ آگهي يه نوع قالب به خصوص است كه يك كسب و كار و بهبود برند خود و همچنين بالاتر رفتن سئو ، به كار مي روذ.
با پرداخت هزينه ، اين قالب به خصوص در طراحي سايت ارزان به انتشار در مي آيد.
به زبان عاميانه ، رپرتاژ تبليغ شما ، در يك متن نسبتا طولاني ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است كه با چندين لينك به سايت شما متصل شده است.
انواع رپورتاژ آگهي ؟
رپورتاز آگهي صرفا مربوط به طراحي سايت حرفه اي نمي شود.
تبليغات تلويزيوني ، چاپ تبليغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگي رپورتاژ محسوب مي شوند.
مزاياي رپرتاژ آگهي چيست ؟
در صورتي كه تبليغ شما ، با تحقيق و بررسي درست ، در يك وب سايت پر بازديد و مرتبط با كسب و كار شما منتشر شود ، برند شما بهبود يافته يا به عبارات ساده تر اسم شما بيشتر روي زبان ها مي افتد.
علاوه بر آن ، به دليل اينكه لينك طراحي وب سايت شما به صورت دائمي در وب سايت هدف قرار مي گيرد.
و همچنين اينكه لينك شما در ميان متون احاطه شده ( لينك به عنوان اسپم شناسايي نخواهد شد ) به سئو شما كمك خواهد كرد.
نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟
به ياد داشته باشيد ، رپورتاژ يك داستان است ، يك داستان جذاب
در نگارش اين نوع از تبليغات ، به هيچ عنوان از كلمات سخت و تخصصي استفاده نكنيد.
به ياد داشته باشيد ، هدف جذاب بودن متن براي مردم عادي است نه خود شما
نتيجه :
استفاده درست از رپورتاژ آگهي بسيار مي تواند براي شما مفيد باشد
به ياد داشته باشيد كه يك طراحي سايت حرفه اي پر بازديد و مرتبط با كسب و كار خودتان را براي انتشار آگهي انتخاب كنيد.
موفق باشيد.