رپرتاژ آگهي به چه معناست و تاثير آن بر سئو چگونه است ؟

مقالات جديد در حوزه طراحي سايت و تكنولوژي

رپرتاژ آگهي به چه معناست و تاثير آن بر سئو چگونه است ؟

۹ بازديد

رپرتاژ آگهي به چه معناست ؟

 

امروز در طراحي سايت پرنا در خصوص رپرتاژ آگهي صحبت مي كنيم.

رپرتاژ آگهي نوعي گزارش ، خبر و ... به ظاهر بي طرف است.

هدف اين نوع گزارش ها ، برندسازي و همچنين بهبود سئو است.

 

رپرتاژ آگهي چيست ؟

 

رپرتاژ آگهي يه نوع قالب به خصوص است كه يك كسب و كار و بهبود برند خود و همچنين بالاتر رفتن سئو ، به كار مي روذ.

با پرداخت هزينه ، اين قالب به خصوص در طراحي سايت ارزان به انتشار در مي آيد.

به زبان عاميانه ، رپرتاژ تبليغ شما ، در يك متن نسبتا طولاني ( معمولا دور و بر 600 واژه ) است كه با چندين لينك به سايت شما متصل شده است.

 

انواع رپورتاژ آگهي ؟

 

رپورتاز آگهي صرفا مربوط به طراحي سايت حرفه اي نمي شود.

تبليغات تلويزيوني ، چاپ تبليغات در مجلات و روزنامه ها و ... همگي رپورتاژ محسوب مي شوند.

 

مزاياي رپرتاژ آگهي چيست ؟

 

در صورتي كه تبليغ شما ، با تحقيق و بررسي درست ، در يك وب سايت پر بازديد و مرتبط با كسب و كار شما منتشر شود ، برند شما بهبود يافته يا به عبارات ساده تر اسم شما بيشتر روي زبان ها مي افتد.

علاوه بر آن ، به دليل اينكه لينك طراحي وب سايت شما به صورت دائمي در وب سايت هدف قرار مي گيرد.

و همچنين اينكه لينك شما در ميان متون احاطه شده ( لينك به عنوان اسپم شناسايي نخواهد شد ) به سئو شما كمك خواهد كرد.

 

نحوه نگارش رپورتاژ چگونه است ؟

 

به ياد داشته باشيد ، رپورتاژ يك داستان است ، يك داستان جذاب

در نگارش اين نوع از تبليغات ، به هيچ عنوان از كلمات سخت و تخصصي استفاده نكنيد.

به ياد داشته باشيد ، هدف جذاب بودن متن براي مردم عادي است نه خود شما

 

نتيجه :

 

استفاده درست از رپورتاژ آگهي  بسيار مي تواند براي شما مفيد باشد

به ياد داشته باشيد كه يك طراحي سايت حرفه اي  پر بازديد و مرتبط با كسب و كار خودتان را براي انتشار آگهي انتخاب كنيد.

موفق باشيد.

طراحي سايت پرنا

بيشتر بخوانيد

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.