چند مثال از اهداف و استراتژي هاي مناسب براي يك سايت

مقالات جديد در حوزه طراحي سايت و تكنولوژي

چند مثال از اهداف و استراتژي هاي مناسب براي يك سايت

۴ بازديد

استراتژي هاي مناسب براي يك سايت

اينكه بگوييد من يك طراحي سايت بهتر مي خواهم ، دقيقا به اين مفهوم است كه يك كسب و كار بهتر مي خواهيد. قصد داريد بهره وري را افزايش دهيد ؟ به دنبال سود بيشتر هستيد ؟ شايد هم مي خواهيد رضايت مشتري ها را بالا ببريد. اين سوالات مي تواند مفاهيم متفاوتي براي مردم داشته باشد. نكته اين جاست، تنها داشتن اين ايده كه يك سايت بهتر مي خواهيد نمي تواند كمك شاياني به شما بكند ! البته بيشتر مردم پس از صرف هزينه متوجه اين مهم خواهد شد.

 

اهداف سايت هوشمندانه هستند ؟

براي تعيين هدف سايت شما بايد از قانون S.M.A.R.T استفاده كنيد . اين قانون مخفف كلمات Specific, Measurable, Attainable, Relevant, Timely مي باشد كه به ترتيب به معناي دقيق ، قابل اندازه گيري ، قابل دستيابي ، مرتبط و به موقع است. مديران خوب هميشه با آمار و ارقام سروكار دارند. اهداف شما بايد شفاف و متمركز بر كسب و كار شما باشد وگرنه شكست خواهند خورد.

 

چند مثال از اهداف هوشمندانه :

حال كه متوجه منظور ما از اهداف هوشمندانه شديد ، نگاهي به رايج ترين اهداف سايت براي دپارتمان هاي مختلف مي اندازيم.

  • بازاريابي - افزايش ترافيك ،  تعيين چشم انداز جديد و بهبود رابطه با مشتريان فعلي
  • فروش - بهبود فروش با پشتيباني از تيم فروش و و بهبود روابط
  • پشتيباني مشتري - افزايش رضايت مشتري با بهبود خدمات پشتيباني
  • وبمسترها - راحت تر شدن كار توليد محتواي قوي و تازه

 

اهداف بازاريابي طراحي وب سايت

بخش بازاريابي اصولا قصد دارد تا چشم انداز هاي جديد را جذب و درگير كند ،  استراتژي سايت را تعيين كند ، برند كمپاني را بهبود بخشد و آگاهي عمومي را از طراحي سايت شما بالا ببرد . برخي از مثال هاي  اهداف بازاريابي وب سايت :

 

كشف بازار هاي دست نخورده :

اين هدف  يكي از مهم ترين و قابل بحث ترين ها براي شركت هايي است كه تمام تلاششان روي كشف بازار جديد و دست نخورده مشتريان بالقوه است. تلاش اين هدف بهبود فروش  با بهبود بازارايابي روي اين قسما هاي كشف نشده بازار است. براي اندازه گيري بهتر توصيه ميكنيم فروشي كه از اين طريق به دست مي آوريد را با درصد اندازه گيري كنيد.

 

ميزان آگاهي مردم از سايت شما :

اين هدف به اين موضوع اشاره داره كه طراحي سايت ارزان  شما تا چه حد در بين مردم شناخته شده است و آيا محصولات و خدمات جديد شما به خوبي به كاربرانتان معرفي مي شود ؟

 

اهداف فروشگاه هاي آنلاين

تمامي تمركز و اهداف فروشگاه هاي آنلاين بر روي بهبود فروش متمركز مي شود كه بايد هم همينطور باشد. چند مثال از اهداف وب سايت هاي فروشگاهي

 

بهبود فروش !

اين هدف سايت محبوب ترين در تمامي فروشگاه هاي آنلاين است كه محصولات يا خدماتشان را به فروش برسانند. در اين حوزه هم پيشنهاد ما اندازه گيري فروش بر اساس درصد است. براي مثال فروش ماهيانه 20% افزايش يافته است.

 

بهبود نرخ تبديل فروش

نرخ تبديل توانايي طراحي سايت در تبديل يك بازديدكننده به مشتري است. اين هدف بيشتر به كار فروشگاه هايي مي آيد كه قصد دارند تمامي بار فروش را بر دوش وب سايت قرار دهند. اين هدف مي تواند در خصوص آناليز  كيفيت ترافيك بازديد كنندگان  نيز به شما كمك كند. قبل از تعيين اين هدف شما مي بايست نرخ فعلي تبديل سايت را بدانيد.

 

بهبود پشتيباني فروش

 

اگر نقش طراحي سايت حرفه اي شما بهبود رابطه با مشتري و همچنين پشتيباني در حين فرايند فروش است اين هدف مي تواند به كار شما بيايد.شايد كمي عجيب باشد كه هدف اصلي سايت فروش نيست بلكه بهبود رضايت مندي مشتري است . اين موضوع مي تواند به بازاريابي آفلاين شما كمك شاياني بكند و مشتريان راضي براي شما بازار هاي جديد خلق كنند.

 

بيشتر بخوانيد

طراحي سايت پرنا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.