آموزش سئو سريع براي تازه كاران ، چگونه سريع رتبه خوبي بگيريم ؟

مقالات جديد در حوزه طراحي سايت و تكنولوژي

آموزش سئو سريع براي تازه كاران ، چگونه سريع رتبه خوبي بگيريم ؟

۴ بازديد

آموزش سئو سريع براي تازه كاران

امروز در طراحي سايت پرنا باز هم در مورد سئو سريع صحبت مي كنيم .  در اين مقاله كمي موضوعاتي را كه قبلا شرح داده ايم جزئي تر بررسي خواهيم كرد.

سئو سريع براي هر كسب و كاري جذاب است ،ولي شما به عنوان يك استارت آپ يك چالش سخت در پيش داريد.

شما بايد سريع اثرگذار باشيد ، موانع را از سر راه برداريد و به سوددهي برسيد قبل از اينكه بودجه خود را تمام شده ببينيد.

به همين دليل است كه خيلي از كسب و كار ها به دنبال ميانبري براي اين مهم هستند ، دوست دارند تا با پيدا كردن يك ميانبر سريع زودتر به موفقعيت برسند.

متاسفانه گوگل كمي روي ميانبر ها سخت گير است :) و كلا دست به تنبيه خوبي دارد.

اگر ميخواهيد از نحوه تنبيه شدن توسط گوگل بيشتر اطلاعات كسيب كنيد اين دو مقاله را بخوانيد.

الگوريتم پانداي گوگل (گوگل پاندا ) چيست ؟

الگوريتم پنگوئن گوگل (گوگل پنگوئن ) چيست ؟

در اين مقاله ما قصد داريم توضيح دهيم كه چگونه استارتاپ ها و كسب و كار هاي كوچك سريعا به موفقعيت برسند

نكات اصلي كه در اين مقاله بررسي مي شوند.

  • تفاوت سئو سريع استارتاپ ها با سئوي معمولي چيست ؟
  • موتور هاي جست و جو از جان ما چه مي خواهند !
  • طراحي يك سايت براي سئو
  • چه عواملي محتواي قوي سئو خواهند ساخت
  • خودكار كدن اتوماسيون سئو سايت شما

 

تفاوت سئو استارتاپ ها با سئو معمولي و طراحي سايت حرفه اي چيست ؟

 

خوب هيچ فرقي با هم ندارند ، :| ، براي گوگل اهميتي ندارد كه شما استارتاپ هستيد ، محصول يا خدمت خاص و با ارزشي ارائه مي كنيد يا كلا كاري نمي كنيد .

تنها دغدغه گوگل پيدا كردن دقيق ترين و منطبق ترين محتوا براي عبارات جست و جو شده است.

فرايند سئو سريع براي يك وب سايت بزرگ كه با ميليون ها تومان پول طراحي سايت شده با يك سايت زپرتي كه با 50 هزار تومن خريداري شده برابر است.

خوب پس تفاوت دقيقا كجاست ؟ تفاوت چندان خوبي نيست ولي خو شما به شدت بوده كمتري براي اين كار داريد ، علاوه بر آن كل كسب و كار شما به موضوع سئو شما وابسته است !

براي اينكه يك طراحي سايت ارزان به موفقعيت سريع برسد نياز به سازش و مصالحه دارد . قضيه اينجاست كه گوگل جندان اين كار را دوست ندارد. شما بايد با سازش پيش برويد و پس از آن كه بودجه بهتري داشتيد جايگاه خود را مستحكم تر كنيد.

 

موتور هاي جست و جو از جان ما چه مي خواهند ؟

 

همانطور كه گفته شد ، براي گوگل مهم نيست كه شما چه كسب و كاري داريد :|

آنها صرفا به دنبال بهبود نتايج خود هستند وشما نيز بايد در اين جريان قرار بگيريد .

حال چند ويژگي كه موتور هاي جست و حو از سايت شما مي خواهند.

در دسترس بودن - براي اين كه شما رتبه بگيريد ، موتور هاي جست و جو بايد به شما دسترسي داشته باشند و حتما url خود را در تمامي موتور هاي جست و جو ثبت كنيد.

كيفيت محتوا - مرتبط ، بي همتا و مفيد. اين ها ويژگي هايي هستند كه شما بايد در محتواي خود به كار بنديد.

UX عالي -  گوگل دوست دارد كه وب سايت شما uX خوبي داشته باشد.
درگير كننده - كيفيت و UX خوب باعث مي شود تا بازديدكنندگان با محتواي شما ارتباط برقرار كنند و با ان درگير شوند.

بهينه ساري - تمامي بهينه سازي هاي ممكن براي اينكه محتواي شما براي موتور هاي جست و جو قابل فهم تر باشد.

با توجه به طولاني بودنت مقاله منتظر ادامه آن در قسمت بعدي باشيد.

ادامه دارد ...

طراحي سايت پرنا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.